lördag 12 juni 2010

Jag Lyckades....


Igår kl 12 kom tygerna och lyckan var total här hemma. Jag hoppade upp ur soffan o satte igång på direkten. 5,5h senare låg den här och jag måste medge att fast det är lite bergodalbana på några ställen så är jag verkligen stolt, jag LYCKADES sy en klänning. så nu har vi en present med oss när vi ska på 6-års kalas!!! Får vi se om den blir populär eller inte. :)


Hade även ett paket till i brevlådan igår, med alla garner!! så nu ska jag börja sticka och försöka virka klänningen också!! Jätte roligt ska det bli!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh va söööööt!!!
    Du är ju suveränt diktig. Dålda talanger ser jag ;)
    Hoppas allt är bra med er. KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hej, nu ska jag försöka igen!
    Grattis till din klänning, den är JÄTTEFIN.
    Lyckliga Tilde.
    Jag är inte fövånad, jag visste att du skulle lyckas.
    Lycka till med ditt nästa projekt.
    Kramar från en "stolt" svärmor

    SvaraRadera