tisdag 15 juni 2010

Klänningen är påbörjad.


Måste rekommendera sandnes mini duett och sticka med, jätte mysigt garn! är kanske merinoullen i som gör att den blir så mjukt. Tror att det blir en väldigt mysig klänning.

jag gjorde givetvis bort mej när jag började sticka, satt ivrigt och la upp maskorna på rundstickan mitt i natten o började sticka dan efter, stickade kanske 3cm, tog med det till jobbet och visade min arbetskamrat som utbrast på en gång! men Emma du har ju snurrat hela alltihopa. hahaha. jag mitt pucko såg ju givetvis att det va snurrat, men jag fick för mej att det kanske skulle ge med sig.... inte så smart alla gånger... så då repade jag upp alltihopa o började om från början. :) så, just nu har jag kommit så här långt. :) Tack snälla B-M för att du talade om att det inte funkar med snurr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar